2006年8月10日 星期四

That's My Goal

最近開始用FOXY下載歌...

所以聽到了不少新歌呢~~~

這首好像是最近評價還不錯的一首歌~

夏恩華德(Shayne Ward)的"That's My Goal"~

大家聽聽看吧~~~

他的其他歌其實也還頗不錯的~

有空自己找來聽聽看呀~



順便測試新看到的語法有沒有用...









歌詞如下~



You know where I've come from

妳知道我從何而來

You know my story

妳知道我的故事

You know why I'm standing here...Tonight

妳知道我今晚為何站在這

Please don't go

所以請別離開

Don't be in a hurry

別離開的如此匆促

I'm here to make it clear , make it right

我希望能對妳傾訴最真實的自己



Well I know I've acted foolish

我知道我的愚蠢傷了妳

But I promise you no more

但我承諾絕對不會再犯

I've finally found that something ...worth reaching for

我終於尋到一些直得追求的事物



Chorus:

I'm not here to say I'm sorry

我來不是為了說抱歉

I'm not here to lie to you

我也不是要對你說謊

I'm here to say I'm ready

我只是為了告訴你我已準備好

That I've finally thought it through

我已徹底想清楚

I'm not here to let you're love go

我不想失去妳的愛

I'm not giving up oh no

我也不想就此放棄

I'm here to win your heart and soul

我要贏得妳的芳心

That's my goal.

我要追尋夢想



Please don't go

所以請別離開

You know that I need you

妳深知我需要妳

And can't breath without you

無法呼吸沒有妳的空氣

Live without you , be without you

活在沒有妳,失去妳的世界

Well I know I've acted foolish

我知道我的愚蠢傷了妳

But I promise you no more, no more...

但我承諾絕對不會再犯



Repeat Chorus



Well I won't stop believing

我從不停止相信

That we will be leaving together

我們可以一起與走高飛

So when I say I love you

當我說我愛你時

I mean it forever and ever , ever and ever....

我認為我們能相愛生生世世,直到永遠



Repeat Chorus


0 意見:

張貼留言